|
چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟
|
|
۳۰-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۰۷ صبح
ارسال: #6
|
|||
|
|||
|
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟
آره دقیقا مشکل همینه که وقتی فولدر توی اسلایدشو ها معرفی میشه دیگه لینک ها کار نمیکنن وبرعکس.
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - jahani - ۲۸-۵-۱۳۹۳, ۰۳:۴۴ عصر
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - jahani - ۲۹-۵-۱۳۹۳, ۰۷:۱۹ عصر
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - صدرا حسابی - ۲۹-۵-۱۳۹۳, ۰۸:۱۶ عصر
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - jahani - ۳۰-۵-۱۳۹۳, ۱۲:۵۵ صبح
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - صدرا حسابی - ۳۰-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۰۵ صبح
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - jahani - ۳۰-۵-۱۳۹۳ ۰۲:۰۷ صبح
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - صدرا حسابی - ۳۰-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۲۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:





