|
چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟
|
|
۲۸-۵-۱۳۹۳, ۰۳:۴۴ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟
سلام.توی تنظیمات Vinaora Cu3ox Slideshow یک قسمت برای لینک دادن وجود داره.امافقط اولین تصویر رو لینک دار میکنه ومابقی بدون لینک میمونن ! چطوری به همشون لینک بدم؟ آیا فرمول خاصی داره؟ تازه لینکی هم که به تصویر اولی میده یا ارور میده یا اینکه باید اول اسلایدر رو stop کنیم تا لینک داشته باشه.
من این اسلایدر رو بخاطر انیمشن خاصش انتخاب کردم اسلایدر سه بعدی دیگه ای مثل این نیست که بتونم استفاده کنم؟؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - jahani - ۲۸-۵-۱۳۹۳ ۰۳:۴۴ عصر
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - jahani - ۲۹-۵-۱۳۹۳, ۰۷:۱۹ عصر
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - صدرا حسابی - ۲۹-۵-۱۳۹۳, ۰۸:۱۶ عصر
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - jahani - ۳۰-۵-۱۳۹۳, ۱۲:۵۵ صبح
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - صدرا حسابی - ۳۰-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۰۵ صبح
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - jahani - ۳۰-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۰۷ صبح
RE: چگونه برای تصاویرVinaora Slideshowلینک بزارم؟ - صدرا حسابی - ۳۰-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۲۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





