|
لینک پیچیده
|
|
۱۲-۵-۱۳۹۳, ۰۸:۲۶ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: لینک پیچیده
من لینک مستقیم گوگل درایو (اکانتم رو) دادم عمل نکرد
فک کنم باید یه دونه ریدایرکتور تو پوشه های مسیر عکس و آواتار وسایر فایل هاش تهیه کنم که و قتی کاربر میاد تو مدیا منیجر ایزی بلاگ بره به گوگل درایو من آیا این امکان پذیر هستش؟؟؟؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
لینک پیچیده - Zudia - ۱۲-۵-۱۳۹۳, ۰۷:۰۷ عصر
RE: لینک پیچیده - Zudia - ۱۲-۵-۱۳۹۳ ۰۸:۲۶ عصر
RE: لینک پیچیده - Reza Ganji - ۱۳-۵-۱۳۹۳, ۰۷:۱۰ عصر
RE: لینک پیچیده - Zudia - ۱۳-۵-۱۳۹۳, ۱۰:۱۲ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






