زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۸:۲۷ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نوشتن به صورت دو ستون
۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۵:۳۱ صبح
ارسال: #5
RE: نوشتن به صورت دو ستون
اون ارور رو حل کردم
و الان باید ی 1*1 ایجاد کنم و داخل اون ی تیبل جدید ایجاد کنم اون موقع میتونم row ها رو ادیت کنم
ولی وقتی که کاراکتر های ی تیبل بیشتر از دیگری میشه اون بزرگ میشه و اون یکی کوچیکتر


؟؟؟؟؟
PardonPardonPardonPardonPardon
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۷-۴-۱۳۹۳, ۱۱:۳۷ عصر
RE: نوشتن به صورت دو ستون - رضاندیمی - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۱۲:۱۹ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۳:۰۵ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - رضاندیمی - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۴:۲۲ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۸-۴-۱۳۹۳ ۰۵:۳۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: