|
نوشتن به صورت دو ستون
|
|
۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۵:۳۱ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: نوشتن به صورت دو ستون
اون ارور رو حل کردم
و الان باید ی 1*1 ایجاد کنم و داخل اون ی تیبل جدید ایجاد کنم اون موقع میتونم row ها رو ادیت کنم ولی وقتی که کاراکتر های ی تیبل بیشتر از دیگری میشه اون بزرگ میشه و اون یکی کوچیکتر ؟؟؟؟؟ ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۷-۴-۱۳۹۳, ۱۱:۳۷ عصر
RE: نوشتن به صورت دو ستون - رضاندیمی - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۱۲:۱۹ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۳:۰۵ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - رضاندیمی - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۴:۲۲ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۸-۴-۱۳۹۳ ۰۵:۳۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:







