|
نوشتن به صورت دو ستون
|
|
۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۴:۲۲ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: نوشتن به صورت دو ستون
پس بهتون اجازه دسترسی نمیده یعنی محدود کرده،ارورش اینه که(دسترسی به این منابع محدود شده است).
شما منوی خانه رو (مطالب ویژه)کنید،سپس قسمت ستونها رو2بذارید و مطالب مقدمه رو مثال5 بذارید بعدش به بخش مدیریت مطالب رفته و چند مطالب رو بصورت ویژه انتخاب کنید.حالا تغییراتو مطمئنم میبینید که دوستونه شده. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۷-۴-۱۳۹۳, ۱۱:۳۷ عصر
RE: نوشتن به صورت دو ستون - رضاندیمی - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۱۲:۱۹ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۳:۰۵ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - رضاندیمی - ۲۸-۴-۱۳۹۳ ۰۴:۲۲ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۵:۳۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:






