زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۹:۳۳ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نوشتن به صورت دو ستون
۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۴:۲۲ صبح
ارسال: #4
RE: نوشتن به صورت دو ستون
پس بهتون اجازه دسترسی نمیده یعنی محدود کرده،ارورش اینه که(دسترسی به این منابع محدود شده است).
شما منوی خانه رو (مطالب ویژه)کنید،سپس قسمت ستونها رو2بذارید و مطالب مقدمه رو مثال5 بذارید بعدش به بخش مدیریت مطالب رفته و چند مطالب رو بصورت ویژه انتخاب کنید.حالا تغییراتو مطمئنم میبینید که دوستونه شده.
امضاء رضاندیمی
[تصویر:  ret.jpg]

ارائه انواع قالب های فارسی جوملا.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۷-۴-۱۳۹۳, ۱۱:۳۷ عصر
RE: نوشتن به صورت دو ستون - رضاندیمی - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۱۲:۱۹ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۳:۰۵ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - رضاندیمی - ۲۸-۴-۱۳۹۳ ۰۴:۲۲ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۵:۳۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: