زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۱۰:۵۰ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نوشتن به صورت دو ستون
۲۷-۴-۱۳۹۳, ۱۱:۳۷ عصر
ارسال: #1
نوشتن به صورت دو ستون
سلام
چگونه میتونم تو جوملا تو دو یا سه ردیف بنویسم ؟؟؟
مث روزنامه ها (البته اکثر روزنامه ها سه ردیفه هستند )

ازJCE استفاده کردم ولی هنگامی که ستون ها رو ایجاد میکنم
50 / 50 نمیده و یکی بزرگ و اون یکی کوچیکه
؟؟؟؟[تصویر:  Untitled-181ae5.jpg]
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۷-۴-۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ عصر
RE: نوشتن به صورت دو ستون - رضاندیمی - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۱۲:۱۹ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۳:۰۵ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - رضاندیمی - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۴:۲۲ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۵:۳۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان