|
نوشتن به صورت دو ستون
|
|
۲۷-۴-۱۳۹۳, ۱۱:۳۷ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
نوشتن به صورت دو ستون
سلام
چگونه میتونم تو جوملا تو دو یا سه ردیف بنویسم ؟؟؟ مث روزنامه ها (البته اکثر روزنامه ها سه ردیفه هستند ) ازJCE استفاده کردم ولی هنگامی که ستون ها رو ایجاد میکنم 50 / 50 نمیده و یکی بزرگ و اون یکی کوچیکه ؟؟؟؟
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۷-۴-۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ عصر
RE: نوشتن به صورت دو ستون - رضاندیمی - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۱۲:۱۹ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۳:۰۵ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - رضاندیمی - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۴:۲۲ صبح
RE: نوشتن به صورت دو ستون - Zudia - ۲۸-۴-۱۳۹۳, ۰۵:۳۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






