|
مشکل در موقعیت ماژول ها
|
|
۲۷-۲-۱۳۹۳, ۱۱:۱۲ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در موقعیت ماژول ها
فک کنم یه جایی توی پست ها چند روز پیش خوندم که برای استفاده از این ماژول باید برای هر محصول این ماژول تعریف بشه
ینی10 تا محصول داری 10 با رهم تعریف بشه معمولا سایتهایی که قالب رو میدن یه نصویر هم از موقعیت قرار گیری ماژول میزارن میتونید از کاتالوگ ساز هم استفاده کنید حتا کا 2 هم کاتالوگ میسازه یا حتی جوم شاپینگ |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در موقعیت ماژول ها - m.taghipour - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۸:۱۶ عصر
RE: مشکل در موقعیت ماژول ها - محمدرضا بهارلو - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۸:۵۴ عصر
RE: مشکل در موقعیت ماژول ها - m.taghipour - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۹:۱۴ عصر
RE: مشکل در موقعیت ماژول ها - mohi - ۲۷-۲-۱۳۹۳ ۱۱:۱۲ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





