|
مشکل در موقعیت ماژول ها
|
|
۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۸:۵۴ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در موقعیت ماژول ها
سلام آقای تقی پور
اولا ماژولی که استفاده میکنید قابلیت 3 ستون کردن محصولات را داراست ؟ یعنی از تنظیمات خود ماژول میتوان این کار را کرد ؟ ثانیا ، موقعیت های قالب شما دارای عرض مناسب برای سه ستونه کردن این ماژول میباشد ؟ اگراین طور نیست و عرض مناسب ندارد ، میتوانید در یک موقعیت سفارشی و فرضی منتشر کنید سپس در یک مطلب فراخوانی کنید ماژول را و به یک منو انتساب دهید . برقرار باشید
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در موقعیت ماژول ها - m.taghipour - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۸:۱۶ عصر
RE: مشکل در موقعیت ماژول ها - محمدرضا بهارلو - ۲۷-۲-۱۳۹۳ ۰۸:۵۴ عصر
RE: مشکل در موقعیت ماژول ها - m.taghipour - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۹:۱۴ عصر
RE: مشکل در موقعیت ماژول ها - mohi - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۱۱:۱۲ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






