زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۲:۳۴ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در موقعیت ماژول ها
۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۸:۵۴ عصر
ارسال: #2
RE: مشکل در موقعیت ماژول ها
سلام آقای تقی پور
اولا ماژولی که استفاده میکنید قابلیت 3 ستون کردن محصولات را داراست ؟
یعنی از تنظیمات خود ماژول میتوان این کار را کرد ؟

ثانیا ، موقعیت های قالب شما دارای عرض مناسب برای سه ستونه کردن این ماژول میباشد ؟
اگراین طور نیست و عرض مناسب ندارد ، میتوانید در یک موقعیت سفارشی و فرضی منتشر کنید
سپس در یک مطلب فراخوانی کنید ماژول را و به یک منو انتساب دهید .

برقرار باشید Rose
امضاء محمدرضا بهارلو
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

قم اس ام اس ::. سامانه ارسال پیام کشوری
ارائه پنل کاربری ، نمایندگی ، واگزاری خطوط مجازی ، تعرفه ثابت 100 ریال ، امکانات نامحدود و فوق العاده ، پنل رایگان ، شماره اختصاصی رایگان و....
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
& دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
09109984196
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط m.taghipour
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل در موقعیت ماژول ها - m.taghipour - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۸:۱۶ عصر
RE: مشکل در موقعیت ماژول ها - محمدرضا بهارلو - ۲۷-۲-۱۳۹۳ ۰۸:۵۴ عصر
RE: مشکل در موقعیت ماژول ها - m.taghipour - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۹:۱۴ عصر
RE: مشکل در موقعیت ماژول ها - mohi - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۱۱:۱۲ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان