|
حذف کامپوننت ها از پنل مدیریت
|
|
۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۲۳ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
حذف کامپوننت ها از پنل مدیریت
چجوری میتونم کامپوننت های نصب شده رو از پنلم حذف کنم و نامشونم از قسمت کامپوننت ها پاک بشه ؟ هر کاری می کنم نمیرن از پنلم؟
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
حذف کامپوننت ها از پنل مدیریت - sabacom - ۲۷-۲-۱۳۹۳ ۰۶:۲۳ صبح
RE: حذف کامپوننت ها از پنل مدیریت - mohi - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۲۸ صبح
RE: حذف کامپوننت ها از پنل مدیریت - xvision - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۳۴ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





