|
مشکل وب سرویس پیام کوتاه
|
|
۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۲:۵۹ صبح
ارسال: #6
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل وب سرویس پیام کوتاه
سلام میخوام که وب سرویس پنل اس ام اس رو به سایت متصل کنم نوع افزونه بستگی به درخواست مشتری داره مثلا خبرنامه پیامکی
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل وب سرویس پیام کوتاه - milad0098 - ۲۳-۲-۱۳۹۳, ۰۷:۰۸ صبح
RE: مشکل وب سرویس پیام کوتاه - milad0098 - ۲۴-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۵۹ صبح
RE: مشکل وب سرویس پیام کوتاه - Reza Ganji - ۲۴-۲-۱۳۹۳, ۱۱:۱۲ صبح
RE: مشکل وب سرویس پیام کوتاه - milad0098 - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۲:۱۴ صبح
RE: مشکل وب سرویس پیام کوتاه - صابرمحمدی - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۲:۲۹ صبح
RE: مشکل وب سرویس پیام کوتاه - milad0098 - ۲۷-۲-۱۳۹۳ ۰۲:۵۹ صبح
RE: مشکل وب سرویس پیام کوتاه - صابرمحمدی - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۱۱ عصر
RE: مشکل وب سرویس پیام کوتاه - سعید حمزه زاده - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۱۱:۰۱ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





