|
مشکل در قالب سایت
|
|
۱۶-۲-۱۳۹۳, ۰۸:۴۰ عصر
ارسال: #7
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در قالب سایت
با سلام
دوست عزیز history-claearبعد اینکه میزنید به صورت پیش فرض last hour هستش و شما باید بر روی everything بزارید وتیک ها هم بزنید مخصوصا cache این روشی ایست برای خالی کردن کامل اطلاعات مرورگر وبرای انتخاب از کلید ترکیبی کنترل+شیفت+دلت البته گفتم شاید وارد نباشید اینا رو توضیح دادم ولی اکثرا کاربران با این آشنایی دارند |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در قالب سایت - yaghoobi - ۱۰-۲-۱۳۹۳, ۰۷:۰۹ عصر
RE: مشکل در قالب سایت - heroesofnew - ۱۱-۲-۱۳۹۳, ۱۲:۵۰ صبح
RE: مشکل در قالب سایت - yaghoobi - ۱۱-۲-۱۳۹۳, ۰۲:۵۸ عصر
RE: مشکل در قالب سایت - heroesofnew - ۱۱-۲-۱۳۹۳, ۰۴:۰۰ عصر
RE: مشکل در قالب سایت - arx mirzaei - ۱۱-۲-۱۳۹۳, ۰۹:۱۳ عصر
RE: مشکل در قالب سایت - yaghoobi - ۱۶-۲-۱۳۹۳, ۰۴:۴۴ عصر
RE: مشکل در قالب سایت - azarp - ۱۶-۲-۱۳۹۳ ۰۸:۴۰ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





