|
قالب جوملا 2.5
|
|
۲-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۱۰ صبح
ارسال: #6
|
|||
|
|||
|
RE: قالب جوملا 2.5
سلام دوست عزیز برای اینکه منو نمایش داده بشه در قسمت ماژول ها یک ماژول منو درست کنید وموقعیت اون رو موقعیت منو قرار بدهید
اگر هم نشد دسترسی بدید تا بررسی کنم |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
قالب جوملا 2.5 - ho3einbabaei - ۲-۲-۱۳۹۳, ۰۱:۲۹ صبح
RE: قالب جوملا 2.5 - shaban532 - ۲-۲-۱۳۹۳, ۰۱:۳۶ صبح
RE: قالب جوملا 2.5 - heroesofnew - ۲-۲-۱۳۹۳, ۰۱:۳۷ صبح
RE: قالب جوملا 2.5 - shaban532 - ۲-۲-۱۳۹۳, ۰۱:۴۲ صبح
RE: قالب جوملا 2.5 - ho3einbabaei - ۲-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۰۶ صبح
RE: قالب جوملا 2.5 - milad0098 - ۲-۲-۱۳۹۳ ۰۶:۱۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





