زمان کنونی: ۲-۴-۱۴۰۵, ۰۶:۳۲ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خواهشا یکی جواب منو بده
۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۶:۳۷ عصر
ارسال: #2
RE: خواهشا یکی جواب منو بده
سلام
وقتی تقویم بردی تو فرمت باید بری تو ---> خواص ----> طرح بندی تقویم -----> بعد مقدارمسطح رو به popup تغییر بدی

این واسه rsform هست شاید تو بریزینگ هم همین شکلی باشه . یه نگاه بنداز شاید حل شد


فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
   
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
خواهشا یکی جواب منو بده - kmkm912 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۶:۱۴ عصر
RE: خواهشا یکی جواب منو بده - behnam2012 - ۲-۱۲-۱۳۹۲ ۰۶:۳۷ عصر
RE: خواهشا یکی جواب منو بده - Mojtaba Pordel - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۸:۳۵ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان