|
خواهشا یکی جواب منو بده
|
|
۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۶:۳۷ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: خواهشا یکی جواب منو بده
سلام
وقتی تقویم بردی تو فرمت باید بری تو ---> خواص ----> طرح بندی تقویم -----> بعد مقدارمسطح رو به popup تغییر بدی این واسه rsform هست شاید تو بریزینگ هم همین شکلی باشه . یه نگاه بنداز شاید حل شد |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
خواهشا یکی جواب منو بده - kmkm912 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۶:۱۴ عصر
RE: خواهشا یکی جواب منو بده - behnam2012 - ۲-۱۲-۱۳۹۲ ۰۶:۳۷ عصر
RE: خواهشا یکی جواب منو بده - Mojtaba Pordel - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۸:۳۵ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





