زمان کنونی: ۲-۴-۱۴۰۵, ۰۵:۴۲ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خواهشا یکی جواب منو بده
۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۶:۱۴ عصر
ارسال: #1
خواهشا یکی جواب منو بده
با سلام

من فرم ساز بریزیبگ فرم نصب کردم فرم هم ساختم ب صورت نمونه حالا چطور باید در سایت نمایش بدم تا در حالت ماژول نمایش نده و چند تا فرم درست کنم برای چند کار مختلف بتونم تو سایت قرار بدم ؟
می خوام در حالت ماژول نباشهدر ضمن با فعال کردم منو های منو هم ب هم ریخته
اینم ادرس سایت من ازتون خواهش میکنم راهنمایی کنید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
خواهشا یکی جواب منو بده - kmkm912 - ۲-۱۲-۱۳۹۲ ۰۶:۱۴ عصر
RE: خواهشا یکی جواب منو بده - behnam2012 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۶:۳۷ عصر
RE: خواهشا یکی جواب منو بده - Mojtaba Pordel - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۸:۳۵ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان