زمان کنونی: ۲-۴-۱۴۰۵, ۰۳:۳۷ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر
۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۵:۳۴ عصر
ارسال: #5
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر
ممنون

من یه اسکریپت واسه " محدود سازی در ارسال اطلاعات فرم ساز rsform " پیداکردم ولی هر چی اینارو تو اسکریپت میریزم کارنمیکنه و فرمم با اطلاعات رو ثبت میکنه

اسکریپت زیر :

global $database;
$database = JFactory::getDBO();
$database->setQuery("SELECT COUNT(`SubmissionId`) FROM jos_rsform_submissions WHERE `formId`='7'");
$database->query();
if (intval($database->loadResult()) >= 20)
{
echo پیغام خطا = متاسفانه تعداد اعضاء مجاز به حد مجاز رسیده اند !';
$formLayout = '';
}
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - behnam2012 - ۲-۱۲-۱۳۹۲ ۰۵:۳۴ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان