|
محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر
|
|
۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۵:۳۴ عصر
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر
ممنون
من یه اسکریپت واسه " محدود سازی در ارسال اطلاعات فرم ساز rsform " پیداکردم ولی هر چی اینارو تو اسکریپت میریزم کارنمیکنه و فرمم با اطلاعات رو ثبت میکنه اسکریپت زیر : global $database; $database = JFactory::getDBO(); $database->setQuery("SELECT COUNT(`SubmissionId`) FROM jos_rsform_submissions WHERE `formId`='7'"); $database->query(); if (intval($database->loadResult()) >= 20) { echo پیغام خطا = متاسفانه تعداد اعضاء مجاز به حد مجاز رسیده اند !'; $formLayout = ''; } |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - behnam2012 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۱۲:۵۱ صبح
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - سعید حمزه زاده - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۱:۴۶ صبح
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - behnam2012 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۲:۱۱ صبح
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - سعید حمزه زاده - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۵:۲۶ صبح
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - behnam2012 - ۲-۱۲-۱۳۹۲ ۰۵:۳۴ عصر
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - mostafa272 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۷:۱۲ عصر
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - behnam2012 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۷:۱۶ عصر
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - محمدسلیمانی - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۱۱:۵۷ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





