|
محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر
|
|
۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۵:۲۶ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر
والا اگر بشه باید در قیمت اسکریپت ها، اسکریپت نویسی کنید که تعداد رکورد های ثبت شده در دیتابیس رو در اون لحظه بررسی کنه اگر هنوز به 10 نرسیده بود، ثبت نام رو انجام بده!
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - behnam2012 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۱۲:۵۱ صبح
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - سعید حمزه زاده - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۱:۴۶ صبح
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - behnam2012 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۲:۱۱ صبح
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - سعید حمزه زاده - ۲-۱۲-۱۳۹۲ ۰۵:۲۶ صبح
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - behnam2012 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۵:۳۴ عصر
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - mostafa272 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۷:۱۲ عصر
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - behnam2012 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۷:۱۶ عصر
RE: محدودیت درتعداد ثبت نام کاربر - محمدسلیمانی - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۱۱:۵۷ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






