زمان کنونی: ۲-۴-۱۴۰۵, ۰۳:۳۵ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایش brezing درمنو
۱-۱۲-۱۳۹۲, ۰۶:۲۸ صبح
ارسال: #4
RE: نمایش brezing درمنو
من هم فقط منو درست کردم و فید هارو تنظیم کردم در قسمت فرم ها داخل کامپونت ب صورت پیش فرض نمایش داده میشه ولی در منو نمایش داده نمیشه منم ب منو ارتباط دادم ولی نمایش داده نمیشه
چیکار باید بکنم ؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
نمایش brezing درمنو - kmkm912 - ۱-۱۲-۱۳۹۲, ۰۲:۴۰ صبح
RE: نمایش brezing درمنو - سعید حمزه زاده - ۱-۱۲-۱۳۹۲, ۰۲:۵۶ صبح
RE: نمایش brezing درمنو - kmkm912 - ۱-۱۲-۱۳۹۲, ۰۵:۱۲ صبح
RE: نمایش brezing درمنو - kmkm912 - ۱-۱۲-۱۳۹۲ ۰۶:۲۸ صبح
RE: نمایش brezing درمنو - kmkm912 - ۱-۱۲-۱۳۹۲, ۰۹:۵۲ عصر
RE: نمایش brezing درمنو - سعید حمزه زاده - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۱:۴۵ صبح
RE: نمایش brezing درمنو - kmkm912 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۴:۲۶ صبح
RE: نمایش brezing درمنو - سعید حمزه زاده - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۵:۲۷ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان