|
نمایش brezing درمنو
|
|
۱-۱۲-۱۳۹۲, ۰۶:۲۸ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: نمایش brezing درمنو
من هم فقط منو درست کردم و فید هارو تنظیم کردم در قسمت فرم ها داخل کامپونت ب صورت پیش فرض نمایش داده میشه ولی در منو نمایش داده نمیشه منم ب منو ارتباط دادم ولی نمایش داده نمیشه
چیکار باید بکنم ؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نمایش brezing درمنو - kmkm912 - ۱-۱۲-۱۳۹۲, ۰۲:۴۰ صبح
RE: نمایش brezing درمنو - سعید حمزه زاده - ۱-۱۲-۱۳۹۲, ۰۲:۵۶ صبح
RE: نمایش brezing درمنو - kmkm912 - ۱-۱۲-۱۳۹۲, ۰۵:۱۲ صبح
RE: نمایش brezing درمنو - kmkm912 - ۱-۱۲-۱۳۹۲ ۰۶:۲۸ صبح
RE: نمایش brezing درمنو - kmkm912 - ۱-۱۲-۱۳۹۲, ۰۹:۵۲ عصر
RE: نمایش brezing درمنو - سعید حمزه زاده - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۱:۴۵ صبح
RE: نمایش brezing درمنو - kmkm912 - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۴:۲۶ صبح
RE: نمایش brezing درمنو - سعید حمزه زاده - ۲-۱۲-۱۳۹۲, ۰۵:۲۷ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





