|
سیستم پرسش و پاسخ ویژه
|
|
۵-۱۰-۱۳۹۲, ۰۶:۲۴ عصر
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: سیستم پرسش و پاسخ ویژه
حل شد.نسخه 3.1 رو گرفتم و فارسیش هم بود.کار کرد
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
سیستم پرسش و پاسخ ویژه - mazivector - ۵-۱۰-۱۳۹۲, ۰۷:۰۰ صبح
RE: سیستم پرسش و پاسخ ویژه - Reza Ganji - ۵-۱۰-۱۳۹۲, ۰۵:۰۱ عصر
RE: سیستم پرسش و پاسخ ویژه - mazivector - ۵-۱۰-۱۳۹۲, ۰۵:۲۷ عصر
RE: سیستم پرسش و پاسخ ویژه - Reza Ganji - ۵-۱۰-۱۳۹۲, ۰۶:۰۲ عصر
RE: سیستم پرسش و پاسخ ویژه - mazivector - ۵-۱۰-۱۳۹۲ ۰۶:۲۴ عصر
RE: سیستم پرسش و پاسخ ویژه - Reza Ganji - ۵-۱۰-۱۳۹۲, ۰۶:۵۰ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:





