زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۹:۱۸ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سیستم پرسش و پاسخ ویژه
۵-۱۰-۱۳۹۲, ۰۶:۲۴ عصر
ارسال: #5
RE: سیستم پرسش و پاسخ ویژه
حل شد.نسخه 3.1 رو گرفتم و فارسیش هم بود.کار کرد
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
سیستم پرسش و پاسخ ویژه - mazivector - ۵-۱۰-۱۳۹۲, ۰۷:۰۰ صبح
RE: سیستم پرسش و پاسخ ویژه - Reza Ganji - ۵-۱۰-۱۳۹۲, ۰۵:۰۱ عصر
RE: سیستم پرسش و پاسخ ویژه - mazivector - ۵-۱۰-۱۳۹۲, ۰۵:۲۷ عصر
RE: سیستم پرسش و پاسخ ویژه - Reza Ganji - ۵-۱۰-۱۳۹۲, ۰۶:۰۲ عصر
RE: سیستم پرسش و پاسخ ویژه - mazivector - ۵-۱۰-۱۳۹۲ ۰۶:۲۴ عصر
RE: سیستم پرسش و پاسخ ویژه - Reza Ganji - ۵-۱۰-۱۳۹۲, ۰۶:۵۰ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: