|
ماژول ورود
|
|
۹-۹-۱۳۹۲, ۰۵:۱۳ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: ماژول ورود
درود بر شما
اگر منظور از ذخیره پسورد فقط در مرورگر باشد که بحث دیگریست، اما اگر اشکال در خود ماژول است و از ماژول های پیش فرض جوملا استفاده می کنید اول بک آپ بعد جوملای خام را بر روی جوملای خود اکسترکت و پوشه اینستال را حذف کنید در مورد تایید ایمیل: در مدیریت کاربران بر روی "تنظیمات - انتخابها" کلیک و "نیاز به فعال سازی حساب کاربری جدید" را بر روی هیچ تنظیم کنید شاد باشید و شادی بخش دیگران |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
ماژول ورود - moas - ۹-۹-۱۳۹۲, ۰۷:۰۴ صبح
RE: ماژول ورود - mahan - ۹-۹-۱۳۹۲ ۰۵:۱۳ عصر
RE: ماژول ورود - moas - ۱۱-۹-۱۳۹۲, ۰۸:۲۴ عصر
RE: ماژول ورود - gogerd - ۱۱-۹-۱۳۹۲, ۰۹:۰۱ عصر
RE: ماژول ورود - moas - ۱۶-۹-۱۳۹۲, ۰۷:۵۹ عصر
RE: ماژول ورود - moas - ۲۴-۹-۱۳۹۲, ۰۹:۴۱ عصر
RE: ماژول ورود - Reza Ganji - ۲۵-۹-۱۳۹۲, ۰۱:۴۴ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






