زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۶:۵۸ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بعد از انتقال از لوکال به هاست فقط وب سایت جوملا با عکس امیرکبیر نمایش داده می شود
۳۰-۸-۱۳۹۲, ۰۵:۱۲ صبح
ارسال: #4
RE: بعد از انتقال از لوکال به هاست فقط وب سایت جوملا با عکس امیرکبیر نمایش داده می شود
شما نیاز نبود جوملا رو در هاستتون نصب کنید، بعد از انتقال فایل ها، باید در phpMyAdmin در لوکال از دیتابیستون بک آپ بگیرید و در هاست در دیتابیسی که ساختید اکسترکتش کنید، و مرحله آخر هم باید تنظیمات configuration.php رو برای دیتابیس و مسیر logs و tmp درست کنید. البته می تونستید از اول از طریقه آکیبا بک آپ در لوکال از سایتتون بسته نصبی می ساختید و در هاست نصبش می کردید.

دلیل اینکه این صفحرو می بینید اینه که جوملارو نصب کردید درهاست و دیتابیس پیشفرض جوملافارسی رو سایتتون هست.
امضاء صدرا حسابی
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: بعد از انتقال از لوکال به هاست فقط وب سایت جوملا با عکس امیرکبیر نمایش داده می شود - صدرا حسابی - ۳۰-۸-۱۳۹۲ ۰۵:۱۲ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان