|
پستیبان گیری نسخه های جوملا
|
|
۱۲-۱-۱۳۹۲, ۰۷:۱۰ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
پستیبان گیری نسخه های جوملا
سلام
ببخشید یه سوال داشتم که اینجا می پرسم بک آپ های ورژن های جوملا را می شود بازیابی کرد یا اینکه هر بک آب باید در ورژن خودش بازیابی شود ؟؟ ممنون |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
پستیبان گیری نسخه های جوملا - saba1400 - ۱۲-۱-۱۳۹۲ ۰۷:۱۰ عصر
پستیبان گیری نسخه های جوملا - Pourdaryaei - ۱۲-۱-۱۳۹۲, ۰۸:۳۳ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





