|
در مورد Widgetkit
|
|
۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۰۷ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
در مورد Widgetkit
اول بگو می خوای دقیق چی کار کنی تا بهت بگم؟
اسلاید بزاری؟ یا تصویر کوچیک بزاری و وقتی روش کلیک می کنی یک پاپ آپ باز بشه؟ ..... |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۶-۱-۱۳۹۲, ۱۰:۱۵ عصر
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۳:۵۷ صبح
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۰۱ صبح
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲ ۰۴:۰۷ صبح
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۰۸ صبح
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۱۹ صبح
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۴۹ صبح
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۵:۰۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






