زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۱۰:۴۰ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در مورد Widgetkit
۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۰۷ صبح
ارسال: #4
در مورد Widgetkit
اول بگو می خوای دقیق چی کار کنی تا بهت بگم؟
اسلاید بزاری؟
یا تصویر کوچیک بزاری و وقتی روش کلیک می کنی یک پاپ آپ باز بشه؟
.....
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۶-۱-۱۳۹۲, ۱۰:۱۵ عصر
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۳:۵۷ صبح
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۰۱ صبح
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲ ۰۴:۰۷ صبح
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۰۸ صبح
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۱۹ صبح
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۴۹ صبح
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۵:۰۰ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان