زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۴۸ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در مورد Widgetkit
۷-۱-۱۳۹۲, ۰۳:۵۷ صبح
ارسال: #2
در مورد Widgetkit
مگه مشکلش چی هست؟
من استفاده می کنم ازش خیلی هم راضی هستم.
دقیق مشکلتون رو بگید؟
اگه منظورتون پله پله شدن تصویر هست این مشکل از ویجکت نیست خودتون باید کد ها رو درست بزارید.Rose
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط احمد ميرزايي
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۶-۱-۱۳۹۲, ۱۰:۱۵ عصر
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲ ۰۳:۵۷ صبح
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۰۱ صبح
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۰۷ صبح
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۰۸ صبح
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۱۹ صبح
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۴۹ صبح
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۵:۰۰ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: