|
در مورد Widgetkit
|
|
۷-۱-۱۳۹۲, ۰۳:۵۷ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
در مورد Widgetkit
مگه مشکلش چی هست؟
من استفاده می کنم ازش خیلی هم راضی هستم. دقیق مشکلتون رو بگید؟ اگه منظورتون پله پله شدن تصویر هست این مشکل از ویجکت نیست خودتون باید کد ها رو درست بزارید.
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۶-۱-۱۳۹۲, ۱۰:۱۵ عصر
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲ ۰۳:۵۷ صبح
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۰۱ صبح
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۰۷ صبح
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۰۸ صبح
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۱۹ صبح
در مورد Widgetkit - احمد ميرزايي - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۴۹ صبح
در مورد Widgetkit - gamentech - ۷-۱-۱۳۹۲, ۰۵:۰۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:






