|
کامپوننت کا2 نسخه جدید
|
|
۶-۱-۱۳۹۲, ۰۵:۱۹ صبح
ارسال: #9
|
|||
|
|||
|
RE: کامپوننت کا2 نسخه جدید
با سلام به دوستان خوبم در انجمن پارس جوم
سال نو مبارک باشه برهمگی ![]() اینم عیدی من به دوستان نسخه بدون ایراد ![]() تنها ایراد ساعت ایجادمطلب هست که فعلا دارم روش کارمیکنم ولی به نظر من زیاد مهم نیس از تنظیمات کی 2 غیرفعالش کنید
|




