|
يه سوال در مورد Cpanel
|
|
۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۱۹ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
يه سوال در مورد Cpanel
سلام
اگه من يه بسته نصبي رو تو سي پنل (صفحه اصليش )ايكستركت كنم مث دمو اما تو سايت ميشه؟؟؟؟؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
يه سوال در مورد Cpanel - احمد ميرزايي - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱ ۱۰:۱۹ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - سعید حمزه زاده - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۲۸ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - احمد ميرزايي - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۵۲ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - سعید حمزه زاده - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۵۳ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - احمد ميرزايي - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۵۳ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - سعید حمزه زاده - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۵۶ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - احمد ميرزايي - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۱:۰۰ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - سعید حمزه زاده - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۱:۰۵ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - Reza Ganji - ۲۸-۱۲-۱۳۹۱, ۰۴:۳۹ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





