زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۸:۱۳ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
يه سوال در مورد Cpanel
۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۱۹ عصر
ارسال: #1
يه سوال در مورد Cpanel
سلام
اگه من يه بسته نصبي رو تو سي پنل (صفحه اصليش )ايكستركت كنم
مث دمو اما تو سايت ميشه؟؟؟؟؟
امضاء احمد ميرزايي
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
يه سوال در مورد Cpanel - احمد ميرزايي - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱ ۱۰:۱۹ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - سعید حمزه زاده - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۲۸ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - احمد ميرزايي - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۵۲ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - سعید حمزه زاده - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۵۳ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - احمد ميرزايي - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۵۳ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - سعید حمزه زاده - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۵۶ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - احمد ميرزايي - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۱:۰۰ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - سعید حمزه زاده - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱, ۱۱:۰۵ عصر
يه سوال در مورد Cpanel - Reza Ganji - ۲۸-۱۲-۱۳۹۱, ۰۴:۳۹ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان