|
سوال سئو (استفاده از - یا _) کدامیک بهتر است
|
|
۲۰-۱۲-۱۳۹۱, ۰۳:۳۴ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
سوال سئو (استفاده از - یا _) کدامیک بهتر است
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تو اینترنت در مورد "_" مطلب زیر رو نوشته بود: Search For Underscores, _ Underscores, while legal, are problematic for SEO. It’s an issue search engines have always dealt with but never solved. Search engines see underscores as connectors. To separate words, use dashes. So, in practical terms, while hello-dolly is hello dolly, hello_dolly is hello_dolly. Always uses dashes, -, to separate words. اگه تنها مشکل استفاده از "_" این باشه که موتورهای جستجو اون رو به عنوان وصل کننده (و نه جدا کننده) کلمات میشناسند فکر می کنم به دو دلیل زیر استفاده از آندرلاین "_" به جای "-" بهتر باشه: 1- تو نتایج جستجو اگر دقت کنید لینک شما خواناتر بوده و کاربر را بیشتر ترغیب به کلیک کردن روی این نتیجه می نماید. نتایج جستجویی که برای کلمات مختلف در ویکیپدیا و سایر سایتها نمایش داده می شود را مقایسه کنید! 2- فرض کنید که موضوع مطلب سایت شما Fire Alarm باشد. در صورت استفاده از آندرلاین "_" به نوعی میتوان گفت که شما علاوه بر کلمه کلیدی Fire Alarm در جستجوهایی که برای به هم پیوسته بودن این دو کلمه انجام می شود نیز ظاهر خواهید شد. زیرا موتورهای جستجو آدرس مطلب شما را به دلیل اینکه از آندرلاین استفاده کرده اید به صورت به هم پیوسته میخوانند. یه چیزی شبیه این: FireAlarm به جای Fire Alarm حالا این رو به عنوان یه فرضیه در نظر گرفتم. خوشحال میشم نظر دوستان رو هم در این مورد بدونم |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
سوال سئو (استفاده از - یا _) کدامیک بهتر است - rasooli.m - ۱۴-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۲۳ عصر
سوال سئو (استفاده از - یا _) کدامیک بهتر است - Reza Ganji - ۱۵-۱۲-۱۳۹۱, ۰۲:۴۴ صبح
سوال سئو (استفاده از - یا _) کدامیک بهتر است - rasooli.m - ۲۰-۱۲-۱۳۹۱ ۰۳:۳۴ صبح
سوال سئو (استفاده از - یا _) کدامیک بهتر است - rasooli.m - ۲۲-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۱۳ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





