|
منو در سایت های دو زبانه
|
|
۲۵-۹-۱۳۹۱, ۰۴:۳۶ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
منو در سایت های دو زبانه
با سلام
دوستان من از جوملای 2.5 استفاده می کنم.سایتمو دو زبانه کردم همه چیش درسته اما نمی دونم چرا منوی بالا رو نمایش نمی ده.توی قالب فارسیم منوی فارسیمو و در قالب انگلیسی منوی انگلیسی رو انتخاب کردم اما بازم نشون نمیده.خواهش می کنم راهنمایی کنید.سایتم هنوز local نم تونم دمو بدم
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
منو در سایت های دو زبانه - yaghoobi - ۲۵-۹-۱۳۹۱ ۰۴:۳۶ عصر
RE: منو در سایت های دو زبانه - پیام عمرانی - ۲۵-۹-۱۳۹۱, ۰۸:۲۱ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





