|
مشکل در مدیریت
|
|
۱۸-۸-۱۳۹۱, ۱۲:۱۶ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در مدیریت
میتونید یکبار کل دیتابیس رو Repair کنید و تست کنید ببینید حل میشه یا خیر ؟
اینو از کجا انجام بدم |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در مدیریت - alizadeh - ۱۷-۸-۱۳۹۱, ۱۱:۱۸ عصر
RE: مشکل در مدیریت - Reza Ganji - ۱۷-۸-۱۳۹۱, ۱۱:۴۵ عصر
RE: مشکل در مدیریت - alizadeh - ۱۸-۸-۱۳۹۱ ۱۲:۱۶ صبح
RE: مشکل در مدیریت - Reza Ganji - ۱۸-۸-۱۳۹۱, ۰۲:۴۲ صبح
RE: مشکل در مدیریت - alizadeh - ۱۸-۸-۱۳۹۱, ۰۳:۳۶ صبح
RE: مشکل در مدیریت - Reza Ganji - ۱۸-۸-۱۳۹۱, ۰۳:۵۵ صبح
RE: مشکل در مدیریت - alizadeh - ۱۸-۸-۱۳۹۱, ۰۴:۲۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





