زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۸:۵۸ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در مدیریت
۱۸-۸-۱۳۹۱, ۱۲:۱۶ صبح
ارسال: #3
RE: مشکل در مدیریت
میتونید یکبار کل دیتابیس رو Repair کنید و تست کنید ببینید حل میشه یا خیر ؟
اینو از کجا انجام بدم
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل در مدیریت - alizadeh - ۱۷-۸-۱۳۹۱, ۱۱:۱۸ عصر
RE: مشکل در مدیریت - Reza Ganji - ۱۷-۸-۱۳۹۱, ۱۱:۴۵ عصر
RE: مشکل در مدیریت - alizadeh - ۱۸-۸-۱۳۹۱ ۱۲:۱۶ صبح
RE: مشکل در مدیریت - Reza Ganji - ۱۸-۸-۱۳۹۱, ۰۲:۴۲ صبح
RE: مشکل در مدیریت - alizadeh - ۱۸-۸-۱۳۹۱, ۰۳:۳۶ صبح
RE: مشکل در مدیریت - Reza Ganji - ۱۸-۸-۱۳۹۱, ۰۳:۵۵ صبح
RE: مشکل در مدیریت - alizadeh - ۱۸-۸-۱۳۹۱, ۰۴:۲۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان