|
پارس الکسا
|
|
۹-۸-۱۳۹۱, ۰۶:۱۹ صبح
ارسال: #7
|
|||
|
|||
|
RE: پارس الکسا
برای من هم نیومده بود و در پوشه اسپم هم ندیدمش و کلا اسپم ها رو حذف کردم و الان هم میگه ایمیل تکراری است.
اگر مدت زیادی نیست که سایت فعاله نباید ایمیل هاش بره تو اسپم ها.البته من کلا شک دارم ایمیل ارسال شده بود یا خیر |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
پارس الکسا - hossein724 - ۸-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۳۲ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۸-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۳۶ عصر
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۳:۰۵ صبح
RE: پارس الکسا - aaamin - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۲۷ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۵:۲۹ صبح
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۵:۳۸ صبح
RE: پارس الکسا - Reza Ganji - ۹-۸-۱۳۹۱ ۰۶:۱۹ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۰۰ صبح
RE: پارس الکسا - aaamin - ۱۰-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۰۳ صبح
RE: پارس الکسا - gamentech - ۱۱-۸-۱۳۹۱, ۱۰:۱۵ عصر
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۱۴-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۲۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






