زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۵:۰۰ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پارس الکسا
۹-۸-۱۳۹۱, ۰۶:۱۹ صبح
ارسال: #7
RE: پارس الکسا
برای من هم نیومده بود و در پوشه اسپم هم ندیدمش و کلا اسپم ها رو حذف کردم و الان هم میگه ایمیل تکراری است.
اگر مدت زیادی نیست که سایت فعاله نباید ایمیل هاش بره تو اسپم ها.البته من کلا شک دارم ایمیل ارسال شده بود یا خیر
امضاء Reza Ganji
انجمن پارس جوم
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
پارس الکسا - hossein724 - ۸-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۳۲ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۸-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۳۶ عصر
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۳:۰۵ صبح
RE: پارس الکسا - aaamin - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۲۷ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۵:۲۹ صبح
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۵:۳۸ صبح
RE: پارس الکسا - Reza Ganji - ۹-۸-۱۳۹۱ ۰۶:۱۹ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۰۰ صبح
RE: پارس الکسا - aaamin - ۱۰-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۰۳ صبح
RE: پارس الکسا - gamentech - ۱۱-۸-۱۳۹۱, ۱۰:۱۵ عصر
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۱۴-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۲۰ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان