زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۴:۵۵ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پارس الکسا
۹-۸-۱۳۹۱, ۰۳:۰۵ صبح
ارسال: #4
RE: پارس الکسا
(۸-۸-۱۳۹۱ ۰۹:۳۶ عصر)memare-ahvaz نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پروژه خوبی هست اما من حساب کاربری داخلش ایجاد کردم و فعال کردم ولی وارد حساب نمیشه
هنوز خیلی جای پیشرفت داره و اطلاعاتش رو از سایت الکسای خارجی میگیره،اگر مستقل بشه بهتره
اینجوری مثل اسکریپت های کلون هستش

باسلام
وتشکر از بذل توجه جنابعالی
بنده الان ایجاد حساب کاربری را چک کردم ایرادی نداشت .اگر بزرگواری بفرمایید وایمیل حاوی مشخصات کاربری که از طرف سایت پارس الکسا برایتان ارسال شده را فوروارد کنید به h.mizbani@gmail.com
بله اطلاعات از سایت پارس الکسا خارجی گرفته میشه .فرمایشی که شما میفرمایید امکانات و تجهیزات وسیعی بر بستر نت لازم داره .کاری که سایت ما انجام میده اطلاع رسانی و بررسی اطلاغات اماری سایت ها میباشد

انشااله در اینده امکانات جدیدتری ارایه خواهد شد
باتشکر
(۹-۸-۱۳۹۱ ۰۱:۲۷ صبح)aaamin نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام

همون طوري كه جناب اميني گفتند بعد از ثبت نام نميشه وارد سايت بشي

باسلام
وتشکر از بذل توجه جنابعالی
بنده الان ایجاد حساب کاربری را چک کردم ایرادی نداشت .اگر بزرگواری بفرمایید وایمیل حاوی مشخصات کاربری که از طرف سایت پارس الکسا برایتان ارسال شده را فوروارد کنید به h.mizbani@gmail.com

انشااله در اینده امکانات جدیدتری ارایه خواهد شد
باتشکر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
پارس الکسا - hossein724 - ۸-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۳۲ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۸-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۳۶ عصر
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۹-۸-۱۳۹۱ ۰۳:۰۵ صبح
RE: پارس الکسا - aaamin - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۲۷ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۵:۲۹ صبح
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۵:۳۸ صبح
RE: پارس الکسا - Reza Ganji - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۶:۱۹ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۰۰ صبح
RE: پارس الکسا - aaamin - ۱۰-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۰۳ صبح
RE: پارس الکسا - gamentech - ۱۱-۸-۱۳۹۱, ۱۰:۱۵ عصر
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۱۴-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۲۰ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان