|
پارس الکسا
|
|
۹-۸-۱۳۹۱, ۰۳:۰۵ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: پارس الکسا
(۸-۸-۱۳۹۱ ۰۹:۳۶ عصر)memare-ahvaz نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. باسلام وتشکر از بذل توجه جنابعالی بنده الان ایجاد حساب کاربری را چک کردم ایرادی نداشت .اگر بزرگواری بفرمایید وایمیل حاوی مشخصات کاربری که از طرف سایت پارس الکسا برایتان ارسال شده را فوروارد کنید به h.mizbani@gmail.com بله اطلاعات از سایت پارس الکسا خارجی گرفته میشه .فرمایشی که شما میفرمایید امکانات و تجهیزات وسیعی بر بستر نت لازم داره .کاری که سایت ما انجام میده اطلاع رسانی و بررسی اطلاغات اماری سایت ها میباشد انشااله در اینده امکانات جدیدتری ارایه خواهد شد باتشکر (۹-۸-۱۳۹۱ ۰۱:۲۷ صبح)aaamin نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. باسلام وتشکر از بذل توجه جنابعالی بنده الان ایجاد حساب کاربری را چک کردم ایرادی نداشت .اگر بزرگواری بفرمایید وایمیل حاوی مشخصات کاربری که از طرف سایت پارس الکسا برایتان ارسال شده را فوروارد کنید به h.mizbani@gmail.com انشااله در اینده امکانات جدیدتری ارایه خواهد شد باتشکر |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
پارس الکسا - hossein724 - ۸-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۳۲ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۸-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۳۶ عصر
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۹-۸-۱۳۹۱ ۰۳:۰۵ صبح
RE: پارس الکسا - aaamin - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۲۷ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۵:۲۹ صبح
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۵:۳۸ صبح
RE: پارس الکسا - Reza Ganji - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۶:۱۹ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۰۰ صبح
RE: پارس الکسا - aaamin - ۱۰-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۰۳ صبح
RE: پارس الکسا - gamentech - ۱۱-۸-۱۳۹۱, ۱۰:۱۵ عصر
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۱۴-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۲۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





