زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۳:۴۹ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پارس الکسا
۸-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۳۶ عصر
ارسال: #2
RE: پارس الکسا
پروژه خوبی هست اما من حساب کاربری داخلش ایجاد کردم و فعال کردم ولی وارد حساب نمیشه
هنوز خیلی جای پیشرفت داره و اطلاعاتش رو از سایت الکسای خارجی میگیره،اگر مستقل بشه بهتره
اینجوری مثل اسکریپت های کلون هستش
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji ، hossein724
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
پارس الکسا - hossein724 - ۸-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۳۲ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۸-۸-۱۳۹۱ ۰۹:۳۶ عصر
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۳:۰۵ صبح
RE: پارس الکسا - aaamin - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۲۷ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۵:۲۹ صبح
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۵:۳۸ صبح
RE: پارس الکسا - Reza Ganji - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۶:۱۹ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۰۰ صبح
RE: پارس الکسا - aaamin - ۱۰-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۰۳ صبح
RE: پارس الکسا - gamentech - ۱۱-۸-۱۳۹۱, ۱۰:۱۵ عصر
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۱۴-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۲۰ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان