|
پارس الکسا
|
|
۸-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۳۶ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: پارس الکسا
پروژه خوبی هست اما من حساب کاربری داخلش ایجاد کردم و فعال کردم ولی وارد حساب نمیشه
هنوز خیلی جای پیشرفت داره و اطلاعاتش رو از سایت الکسای خارجی میگیره،اگر مستقل بشه بهتره اینجوری مثل اسکریپت های کلون هستش |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
پارس الکسا - hossein724 - ۸-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۳۲ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۸-۸-۱۳۹۱ ۰۹:۳۶ عصر
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۳:۰۵ صبح
RE: پارس الکسا - aaamin - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۲۷ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۵:۲۹ صبح
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۵:۳۸ صبح
RE: پارس الکسا - Reza Ganji - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۶:۱۹ صبح
RE: پارس الکسا - memare-ahvaz - ۹-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۰۰ صبح
RE: پارس الکسا - aaamin - ۱۰-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۰۳ صبح
RE: پارس الکسا - gamentech - ۱۱-۸-۱۳۹۱, ۱۰:۱۵ عصر
RE: پارس الکسا - hossein724 - ۱۴-۸-۱۳۹۱, ۰۹:۲۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






