|
پلاگینی هست که اجازه نده کاربر سایت رو با IE باز کنه؟
|
|
۶-۷-۱۳۹۱, ۰۸:۱۱ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
پلاگینی هست که اجازه نده کاربر سایت رو با IE باز کنه؟
پلاگینی هست که اجازه نده کاربر سایت رو با IE باز کنه؟ مثل سایت بعضی دانشگاه ها که با IE نمیشه وارد بخش آموزش شد. یه پیام میده و برمیگرده صفحه اصلی سایت.
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
پلاگینی هست که اجازه نده کاربر سایت رو با IE باز کنه؟ - anzal - ۶-۷-۱۳۹۱ ۰۸:۱۱ صبح
RE: پلاگینی هست که اجازه نده کاربر سایت رو با IE باز کنه؟ - پیام عمرانی - ۶-۷-۱۳۹۱, ۰۸:۲۰ صبح
RE: پلاگینی هست که اجازه نده کاربر سایت رو با IE باز کنه؟ - anzal - ۶-۷-۱۳۹۱, ۰۸:۲۷ صبح
RE: پلاگینی هست که اجازه نده کاربر سایت رو با IE باز کنه؟ - پیام عمرانی - ۶-۷-۱۳۹۱, ۰۸:۳۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






