زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۸:۰۹ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ادیتور
۵-۷-۱۳۹۱, ۰۹:۲۸ عصر
ارسال: #3
RE: ادیتور
جناب گنجی کنترل پنلم دایرکت ادمین هستش
دسترسی هار وهم به 777 تبدیل می کنم اما باز ارور میده
امضاء Zhyar
در فروشگاه اینترنتی من این خدمات داده می شود: ارسال رایگان به سراسر کشور + قیمت هایی کاملا منصفانه و رقابتی + گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Ok
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
ادیتور - Zhyar - ۵-۷-۱۳۹۱, ۰۷:۳۱ صبح
RE: ادیتور - Reza Ganji - ۵-۷-۱۳۹۱, ۱۲:۵۰ عصر
RE: ادیتور - Zhyar - ۵-۷-۱۳۹۱ ۰۹:۲۸ عصر
RE: ادیتور - Zhyar - ۵-۷-۱۳۹۱, ۱۱:۰۳ عصر
RE: ادیتور - محمدسلیمانی - ۶-۷-۱۳۹۱, ۰۳:۱۱ صبح
RE: ادیتور - محمدسلیمانی - ۶-۷-۱۳۹۱, ۰۷:۲۱ صبح
RE: ادیتور - Zhyar - ۶-۷-۱۳۹۱, ۰۷:۲۲ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان