|
سوال : ویرچومارت
|
|
۲۵-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۴۵ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: سوال : ویرچومارت
بله همین کار رو کردم ممنون ولی آیا ویرچومارت مثل بعضی از کامپوننت های دیگه - ماژول های اصلی و مربوط به خودش رو نداره - یعنی فقط یه کامپوننته که ماژول ها رو دیگران براش ساختن و خودش ماژول نساخته ؟؟
سوال بعدی اینکه من ویرچومارت 2.0.6 ترجمه ی جومینا رو دارم و کلی کالا و مجموعه هم تعریف کردم و نمی خوام اطلاعاتم از بین بره چطور می تونم بدون استفاده از دکمه ی اپدیت که تو خود کامپوننت هست از راهی دیگه نسخه جدیدتر ویرچومارت 2.0.10 رو نصب کنم - آیا فارسی ش از بین می ره و انگلیسی میشه ؟؟؟ نمیخوام اینطور بشه مزیت 2.0.6 به 2.0.10 چیه ؟ به نظر شما آیا ضروری هست یا میشه ازش گذشت ؟ باز هم ممنون و ممنون... مرسی... با آرزوی شادی و سلامتی ... |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
سوال : ویرچومارت - shervin63 - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۰۲:۴۳ صبح
RE: سوال : ویرچومارت - سعید حمزه زاده - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۰۸ صبح
RE: سوال : ویرچومارت - shervin63 - ۲۵-۶-۱۳۹۱ ۰۳:۴۵ صبح
RE: سوال : ویرچومارت - سعید حمزه زاده - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۳۸ صبح
RE: سوال : ویرچومارت - shervin63 - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۱۰:۱۹ صبح
RE: سوال : ویرچومارت - پیام عمرانی - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۷ عصر
RE: سوال : ویرچومارت - shervin63 - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۱۵ عصر
RE: سوال : ویرچومارت - پیام عمرانی - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۱۱:۵۰ عصر
RE: سوال : ویرچومارت - shervin63 - ۲۸-۶-۱۳۹۱, ۰۹:۲۴ صبح
RE: سوال : ویرچومارت - alibidram - ۶-۷-۱۳۹۱, ۰۹:۴۹ عصر
RE: سوال : ویرچومارت - پیام عمرانی - ۷-۷-۱۳۹۱, ۰۴:۱۲ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





