زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۹:۲۲ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال : ویرچومارت
۲۵-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۴۵ صبح
ارسال: #3
RE: سوال : ویرچومارت
بله همین کار رو کردم ممنون ولی آیا ویرچومارت مثل بعضی از کامپوننت های دیگه - ماژول های اصلی و مربوط به خودش رو نداره - یعنی فقط یه کامپوننته که ماژول ها رو دیگران براش ساختن و خودش ماژول نساخته ؟؟

سوال بعدی اینکه من ویرچومارت 2.0.6 ترجمه ی جومینا رو دارم و کلی کالا و مجموعه هم تعریف کردم و نمی خوام اطلاعاتم از بین بره چطور می تونم بدون استفاده از دکمه ی اپدیت که تو خود کامپوننت هست از راهی دیگه نسخه جدیدتر ویرچومارت 2.0.10 رو نصب کنم - آیا فارسی ش از بین می ره و انگلیسی میشه ؟؟؟ نمیخوام اینطور بشه

مزیت 2.0.6 به 2.0.10 چیه ؟ به نظر شما آیا ضروری هست یا میشه ازش گذشت ؟

باز هم ممنون و ممنون... مرسی...

با آرزوی شادی و سلامتی ...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
سوال : ویرچومارت - shervin63 - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۰۲:۴۳ صبح
RE: سوال : ویرچومارت - سعید حمزه زاده - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۰۸ صبح
RE: سوال : ویرچومارت - shervin63 - ۲۵-۶-۱۳۹۱ ۰۳:۴۵ صبح
RE: سوال : ویرچومارت - سعید حمزه زاده - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۳۸ صبح
RE: سوال : ویرچومارت - shervin63 - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۱۰:۱۹ صبح
RE: سوال : ویرچومارت - پیام عمرانی - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۷ عصر
RE: سوال : ویرچومارت - shervin63 - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۱۵ عصر
RE: سوال : ویرچومارت - پیام عمرانی - ۲۵-۶-۱۳۹۱, ۱۱:۵۰ عصر
RE: سوال : ویرچومارت - shervin63 - ۲۸-۶-۱۳۹۱, ۰۹:۲۴ صبح
RE: سوال : ویرچومارت - alibidram - ۶-۷-۱۳۹۱, ۰۹:۴۹ عصر
RE: سوال : ویرچومارت - پیام عمرانی - ۷-۷-۱۳۹۱, ۰۴:۱۲ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان