|
حذف کپی رایت
|
|
۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۵۹ صبح
ارسال: #10
|
|||
|
|||
|
RE: حذف کپی رایت
یا در administrator/components وارد کامپوننت میونا میشی فولدر libraries هست یا در components خود روت
یا علی |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
حذف کپی رایت - gamentech - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۰۶ عصر
RE: حذف کپی رایت - صدرا حسابی - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۳۴ عصر
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۱۴ عصر
RE: حذف کپی رایت - محمدرضا بهارلو - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۲۶ عصر
RE: حذف کپی رایت - صدرا حسابی - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۴۰ عصر
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۱۲:۲۱ صبح
RE: حذف کپی رایت - صدرا حسابی - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۴۸ صبح
RE: حذف کپی رایت - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۹ صبح
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۲۶ صبح
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۲۳ صبح
RE: حذف کپی رایت - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۵۹ صبح
RE: حذف کپی رایت - صدرا حسابی - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۰۷ صبح
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۲۹ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






