|
حذف کپی رایت
|
|
۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۲۶ صبح
ارسال: #9
|
|||
|
|||
|
RE: حذف کپی رایت
از نسخه 2.0.2 استفاده می کنم.
(۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۵:۴۸ صبح)صدرا حسابی نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.اقا صدرا محل دقیق فایل رو می تونی بگی؟ من هر چی گشتم هیچ پوشه ای به نام libraries که توش view.php رو پیدا نکردم؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
حذف کپی رایت - gamentech - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۰۶ عصر
RE: حذف کپی رایت - صدرا حسابی - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۳۴ عصر
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۱۴ عصر
RE: حذف کپی رایت - محمدرضا بهارلو - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۲۶ عصر
RE: حذف کپی رایت - صدرا حسابی - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۴۰ عصر
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۱۲:۲۱ صبح
RE: حذف کپی رایت - صدرا حسابی - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۴۸ صبح
RE: حذف کپی رایت - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۹ صبح
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۲۶ صبح
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۲۳ صبح
RE: حذف کپی رایت - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۵۹ صبح
RE: حذف کپی رایت - صدرا حسابی - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۰۷ صبح
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۲۹ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:






