|
حذف کپی رایت
|
|
۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۰۶ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
حذف کپی رایت
سلام دوستان من به تازگی انجمن ساز کیونا رو نصب کردم.
اما چطور می تونم اون کپی رایت پایین انجمن رو بگیرم.؟
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
حذف کپی رایت - gamentech - ۱۴-۶-۱۳۹۱ ۰۷:۰۶ عصر
RE: حذف کپی رایت - صدرا حسابی - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۳۴ عصر
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۱۴ عصر
RE: حذف کپی رایت - محمدرضا بهارلو - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۲۶ عصر
RE: حذف کپی رایت - صدرا حسابی - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۴۰ عصر
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۱۲:۲۱ صبح
RE: حذف کپی رایت - صدرا حسابی - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۴۸ صبح
RE: حذف کپی رایت - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۹ صبح
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۲۶ صبح
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۲۳ صبح
RE: حذف کپی رایت - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۵۹ صبح
RE: حذف کپی رایت - صدرا حسابی - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۰۷ صبح
RE: حذف کپی رایت - gamentech - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۸:۲۹ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






