|
مشکل نمایش در estateagent
|
|
۱۷-۵-۱۳۹۱, ۱۱:۳۲ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل نمایش در estateagent
ماژول های نمایش املاکش با فارسی سازگار نیست ولی فقط از خود کامپوننت میتونید استفاده کنید.
یک منو بسازید و به کامپوننت لینک دهید و سپس اگر مایل بودید به عنوان صفحه اصلی باشه میتونید اون را به عنوان پیش فرض قرار دهید. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل نمایش در estateagent - alireza6660 - ۱۷-۵-۱۳۹۱, ۱۰:۰۹ صبح
RE: مشکل نمایش در estateagent - Reza Ganji - ۱۷-۵-۱۳۹۱ ۱۱:۳۲ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






