|
مشکل نمایش در estateagent
|
|
۱۷-۵-۱۳۹۱, ۱۰:۰۹ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
مشکل نمایش در estateagent
سلام دوستان ایا کسی با کامپوننت املاک ساز estateagent کار کرده ؟؟؟
من این کامپوننت رو به همراه ماژول هاش نصب کردم و همه چی اوکی بود اما نمیدونم چطوری املاک ثبت شده را در صفحه اصلی سایت نمایش بدهم و حتی ماژول mod_ea_properties را هم نصب کردم اما هیچی نشون نمیده کسی میدونه مشکل از کجاست ؟؟؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل نمایش در estateagent - alireza6660 - ۱۷-۵-۱۳۹۱ ۱۰:۰۹ صبح
RE: مشکل نمایش در estateagent - Reza Ganji - ۱۷-۵-۱۳۹۱, ۱۱:۳۲ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





