|
تعیین سطح دسترسی کاربران ثبت شده
|
|
۱۶-۵-۱۳۹۱, ۰۴:۲۸ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: تعیین سطح دسترسی کاربران ثبت شده
(۱۶-۵-۱۳۹۱ ۱۲:۰۰ صبح)پیام عمرانی نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. تشکر . باید از قسمت سطح دسترسی پیش فرض استفاده کنم ؟ اگر بخواهم یک کاربر معمولی باشه و با سطح دسترسی که عرض کردم باشه باید کدام گزینه را انتخاب کنم ؟ چون این قسمت برای من انگلیسی هست . ممنون میشوم دوستان کمک کنند . |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:





