|
در خواست قالب مشابه
|
|
۱۵-۵-۱۳۹۱, ۱۱:۰۳ عصر
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: در خواست قالب مشابه
ممنون دوست عزیز
من قالبی فول اسکرین می خوام که فارسی رو هم پشتیبانی کنه |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
در خواست قالب مشابه - pouria1980 - ۱۵-۵-۱۳۹۱, ۰۳:۰۵ صبح
RE: در خواست قالب مشابه - mahan - ۱۵-۵-۱۳۹۱, ۰۳:۰۴ عصر
RE: در خواست قالب مشابه - rezaetemadi - ۱۵-۵-۱۳۹۱, ۰۳:۳۴ عصر
RE: در خواست قالب مشابه - fidoman - ۱۶-۵-۱۳۹۱, ۰۸:۲۴ صبح
RE: در خواست قالب مشابه - tobasms - ۱۶-۵-۱۳۹۱, ۱۰:۱۲ صبح
RE: در خواست قالب مشابه - محمدرضا بهارلو - ۱۵-۵-۱۳۹۱, ۰۶:۰۵ عصر
RE: در خواست قالب مشابه - pouria1980 - ۱۵-۵-۱۳۹۱ ۱۱:۰۳ عصر
RE: در خواست قالب مشابه - pouria1980 - ۱۸-۵-۱۳۹۱, ۰۵:۴۱ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





