|
انجمن ساز نینجا
|
|
۵-۳-۱۳۹۰, ۰۱:۱۸ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: انجمن ساز نینجا
سلام
من آخرين نسخه انجمن ساز نينجا رو ترجمه كردم ولي با يه باگ روبرو شدم ، فقط مخصوص زبانهاي راست به چپ كه به سايت اصلي گزارش دادم ، داره روي اين باگ بررسي ميشه ولي متاسفانه هنوز جوابي داده نشد انجمن ساز نينجا از لحاظ قيافه چون از سيستم آفتابگردان استفاده ميكنه ميتونه خودش رو به هر قالب ست كنه ، دكمه هاي انجمن هم از read more تابعيت ميگيرن . ولي امكانات كيوننا رو نداره ، پيشنهاد ميكنم قالب A1 كيوننا رو فارسي كنيد و استفاده كنيد تا اين مشكل فني هم برطرف بشه |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
انجمن ساز نینجا - سجاد ابراهیمی - ۴-۳-۱۳۹۰, ۱۰:۰۳ عصر
RE: انجمن ساز نینجا - Pourdaryaei - ۵-۳-۱۳۹۰ ۰۱:۱۸ صبح
RE: انجمن ساز نینجا - سجاد ابراهیمی - ۵-۳-۱۳۹۰, ۱۱:۵۰ عصر
RE: انجمن ساز نینجا - Pourdaryaei - ۶-۳-۱۳۹۰, ۰۱:۴۶ صبح
RE: انجمن ساز نینجا - سجاد ابراهیمی - ۶-۳-۱۳۹۰, ۰۳:۵۱ صبح
RE: انجمن ساز نینجا - Pourdaryaei - ۶-۳-۱۳۹۰, ۰۴:۲۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






