|
نشان ندادن مطلب در تب
|
|
۲۷-۴-۱۳۹۱, ۱۲:۲۹ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
نشان ندادن مطلب در تب
سلام دوستان وقتي سايت بالا مي آيد در نگاه اول تب من چيزي نشان داده نمي شود ولي وقتي از تب 1 به تب 2 مي روي همه چيز درست مي شود
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نشان ندادن مطلب در تب - rezaetemadi - ۲۷-۴-۱۳۹۱ ۱۲:۲۹ صبح
RE: نشان ندادن مطلب در تب - Pourdaryaei - ۲۷-۴-۱۳۹۱, ۰۱:۱۸ صبح
RE: نشان ندادن مطلب در تب - rezaetemadi - ۲۷-۴-۱۳۹۱, ۰۴:۵۸ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






