زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۳۵ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تبدیل قالب 1.5 به 2.5
۱۸-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۲۰ صبح
ارسال: #1
Sad تبدیل قالب 1.5 به 2.5
سلام دوستان.
من قالب 1.5 رو به 2.5 ارتقا دادم.مشکلی نداشت.قالب رو پیش فرض قرار دادم اما در سایت اصلی این پیغام رو به من میدهS20
Call to a member function getMessageQueue() on a non-object in C:\wamp\www\joomla2\templates\atomicm\functions.php on line 32
کسی میدونه مشکل از کجاست ؟ممنون میشم راهنماییم کنیدRose
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - kermani f - ۱۸-۴-۱۳۹۱ ۰۶:۲۰ صبح
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - hoomanb - ۱۸-۴-۱۳۹۱, ۱۲:۲۸ عصر
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - kermani f - ۱۸-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۴۵ عصر
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - Reza Ganji - ۱۹-۴-۱۳۹۱, ۱۲:۴۲ صبح
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - kermani f - ۱۹-۴-۱۳۹۱, ۰۲:۰۹ صبح
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - Reza Ganji - ۱۹-۴-۱۳۹۱, ۰۲:۲۴ صبح
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - kermani f - ۱۹-۴-۱۳۹۱, ۰۳:۰۳ صبح
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - Reza Ganji - ۱۹-۴-۱۳۹۱, ۰۵:۲۲ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان