|
تبدیل قالب 1.5 به 2.5
|
|
۱۸-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۲۰ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
سلام دوستان.
من قالب 1.5 رو به 2.5 ارتقا دادم.مشکلی نداشت.قالب رو پیش فرض قرار دادم اما در سایت اصلی این پیغام رو به من میدهS20 Call to a member function getMessageQueue() on a non-object in C:\wamp\www\joomla2\templates\atomicm\functions.php on line 32 کسی میدونه مشکل از کجاست ؟ممنون میشم راهنماییم کنید
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - kermani f - ۱۸-۴-۱۳۹۱ ۰۶:۲۰ صبح
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - hoomanb - ۱۸-۴-۱۳۹۱, ۱۲:۲۸ عصر
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - kermani f - ۱۸-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۴۵ عصر
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - Reza Ganji - ۱۹-۴-۱۳۹۱, ۱۲:۴۲ صبح
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - kermani f - ۱۹-۴-۱۳۹۱, ۰۲:۰۹ صبح
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - Reza Ganji - ۱۹-۴-۱۳۹۱, ۰۲:۲۴ صبح
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - kermani f - ۱۹-۴-۱۳۹۱, ۰۳:۰۳ صبح
RE: تبدیل قالب 1.5 به 2.5 - Reza Ganji - ۱۹-۴-۱۳۹۱, ۰۵:۲۲ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





