|
لطفا كمك كنيد(تغيير دسترسي مدير سايت)
|
|
۱۴-۴-۱۳۹۱, ۰۲:۴۱ عصر
ارسال: #14
|
|||
|
|||
|
RE: لطفا كمك كنيد(تغيير دسترسي مدير سايت)
دوست گرامی در مدیریت سایت تون بخش مدیریت کاربران رفته و ادیتور (ویرایشگر) کاربر مدیر رو روی پیش فرض بذارید و سپس ادیتور (ویرایشگری) که قبلا نصب کردی رو حذف و مجددآ نصب کنید....
|
|||
|
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






