زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۴:۳۱ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت قالب با k2 - هزینه هم پرداخت می کنم.
۱۲-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۲۴ صبح
ارسال: #1
ساخت قالب با k2 - هزینه هم پرداخت می کنم.
سلام دوستان.
من می خوام برای سایت خبری از کامپوننت K2 استفاده کنم. برای صفحه ای که خبر رو نشون می ده می خواستم یه قالب اختصاصی داشته باشه.
از دوستان کسی می تونه زحمت طراحی یه قالب اختصاصی برای K2 رو بکشه؟؟؟
هزینه اش هم مشکلی نیست در خدمتتون هستیم.
امضاء Mohammad1986
اگر وجدان خويش را همانند اسبان آموزش داده باشيم، به هنگام گاز گرفتن، بوسه اي نيز بر ما خواهد زد. (نيچه)
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
ساخت قالب با k2 - هزینه هم پرداخت می کنم. - Mohammad1986 - ۱۲-۴-۱۳۹۱ ۰۶:۲۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان