|
ساخت قالب با k2 - هزینه هم پرداخت می کنم.
|
|
۱۲-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۲۴ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
ساخت قالب با k2 - هزینه هم پرداخت می کنم.
سلام دوستان.
من می خوام برای سایت خبری از کامپوننت K2 استفاده کنم. برای صفحه ای که خبر رو نشون می ده می خواستم یه قالب اختصاصی داشته باشه. از دوستان کسی می تونه زحمت طراحی یه قالب اختصاصی برای K2 رو بکشه؟؟؟ هزینه اش هم مشکلی نیست در خدمتتون هستیم. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
ساخت قالب با k2 - هزینه هم پرداخت می کنم. - Mohammad1986 - ۱۲-۴-۱۳۹۱ ۰۶:۲۴ صبح
RE: ساخت قالب با k2 - هزینه هم پرداخت می کنم. - saso - ۱۲-۴-۱۳۹۱, ۰۳:۳۵ عصر
RE: ساخت قالب با k2 - هزینه هم پرداخت می کنم. - Pourdaryaei - ۱۲-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۲۳ عصر
RE: ساخت قالب با k2 - هزینه هم پرداخت می کنم. - rezaetemadi - ۱۶-۴-۱۳۹۱, ۱۲:۵۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





