|
نظرسنجی در مورد سایت
|
|
۸-۴-۱۳۹۱, ۰۸:۵۶ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: نظرسنجی در مورد سایت
اول قصدم این بود که تو زمینه وب لاگ دهی کار بشه
الان هم اگه ببینید یه اسکریپت رو هم برای تست قبلا گذاشته بودم ولی می خوام در هر زمینه ای که شده یه چیز خوب باشه |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نظرسنجی در مورد سایت - tobasms - ۸-۴-۱۳۹۱, ۰۸:۱۳ صبح
RE: نظرسنجی در مورد سایت - memare-ahvaz - ۸-۴-۱۳۹۱, ۰۸:۴۴ صبح
RE: نظرسنجی در مورد سایت - tobasms - ۸-۴-۱۳۹۱ ۰۸:۵۶ صبح
RE: نظرسنجی در مورد سایت - tobasms - ۸-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۰۱ عصر
RE: نظرسنجی در مورد سایت - امید - ۸-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۲۵ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






