زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۵:۳۷ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درخواست راهنمايي درباره كامپوننت acesef
۴-۴-۱۳۹۱, ۰۹:۰۶ عصر
ارسال: #2
RE: درخواست راهنمايي درباره كامپوننت acesef
نسخه جوملاتون چیه؟
فقط توی صفحه اصلی تایتل رو دوبار نشون میده یا برای بقیه صفحات هم همینجوره؟
امضاء امید
امام جواد (ع):

الْمُؤمِنُ يَحْتاجُ إلى ثَلاثِ خِصالٍ: تَوْفيقٍ مِنَ اللّهِ عَزَّوَجَلَّ، وَ واعِظٍ مِنْ نَفْسِهِ، وَ قَبُولٍ مِمَّنْ يَنْصَحُهُ

مؤمن در هر حال نيازمند به سه خصلت است:
واعظى از درون خود، توفيق از طرف خداوند متعال، قبول و پذيرش نصيحت كسى كه او را نصيحت نمايد.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji ، ali_gh8
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: درخواست راهنمايي درباره كامپوننت acesef - امید - ۴-۴-۱۳۹۱ ۰۹:۰۶ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان