|
درخواست راهنمايي درباره كامپوننت acesef
|
|
۴-۴-۱۳۹۱, ۰۹:۰۶ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: درخواست راهنمايي درباره كامپوننت acesef
نسخه جوملاتون چیه؟
فقط توی صفحه اصلی تایتل رو دوبار نشون میده یا برای بقیه صفحات هم همینجوره؟ |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
درخواست راهنمايي درباره كامپوننت acesef - reza_bnd - ۴-۴-۱۳۹۱, ۰۷:۰۳ صبح
RE: درخواست راهنمايي درباره كامپوننت acesef - امید - ۴-۴-۱۳۹۱ ۰۹:۰۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






