|
درخواست راهنمایی جهت نمایش ماژول در صفحات داخلی
|
|
۳-۴-۱۳۹۱, ۱۰:۴۰ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: درخواست راهنمایی جهت نمایش ماژول در صفحات داخلی
به قسمت ویرایش ماژولتون برین و از قسمت پایین یعنی قسمت تخصیص منو، صفحاتی رو که میخواین ماژول درش نمایش داده بشه رو انتخاب کنید و ذخیره کنید.
موفق باشید |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
درخواست راهنمایی جهت نمایش ماژول در صفحات داخلی - arash2860 - ۳-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۱۱ عصر
RE: درخواست راهنمایی جهت نمایش ماژول در صفحات داخلی - Pourdaryaei - ۳-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۱۹ عصر
RE: درخواست راهنمایی جهت نمایش ماژول در صفحات داخلی - arash2860 - ۳-۴-۱۳۹۱, ۱۰:۳۴ عصر
RE: درخواست راهنمایی جهت نمایش ماژول در صفحات داخلی - امید - ۳-۴-۱۳۹۱ ۱۰:۴۰ عصر
RE: درخواست راهنمایی جهت نمایش ماژول در صفحات داخلی - arash2860 - ۴-۴-۱۳۹۱, ۰۵:۱۵ صبح
RE: درخواست راهنمایی جهت نمایش ماژول در صفحات داخلی - امید - ۴-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۱۴ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






