|
پیغام در خرید اینترنتی
|
|
۳۱-۳-۱۳۹۱, ۰۲:۵۷ صبح
ارسال: #13
|
|||
|
|||
|
RE: پیغام در خرید اینترنتی
شما باید با یکی از افزونه نویسان پرداخت جوملا تماس بگیرید و اگر با هزینه هم شده مشکل را رفع کنید.
آقای طالبی اقای حاجی پور سایت اقای طالبی پی سی دکتر سایت اقای حاجی پور رو یادم نیست فکر میکنم برنامه نویسان بود ولی با آی دی click2ir در یاهو میتونید با ایشون تماس بگیرید. البته شما نگفتید این بسته را از کجا دریافت کردید یا اینکه رایگان است و یا خریدید. ممکن است مشکل از بسته ای که دانلود کردید باشه. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۸-۳-۱۳۹۱, ۱۱:۱۹ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۱۹ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۴۵ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۵۵ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۱۰ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۵ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۵۹ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۸:۲۰ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۰:۴۵ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۳۰-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۳۴ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۳۰-۳-۱۳۹۱, ۰۹:۴۳ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۳۰-۳-۱۳۹۱, ۱۰:۵۹ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - Reza Ganji - ۳۱-۳-۱۳۹۱ ۰۲:۵۷ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۱-۴-۱۳۹۱, ۰۷:۱۹ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






